
Najwęższym bomem z całej serii jest model wave. Dzięki znacznej szerokości końcówki bomu, dalszy kształt rur można już było wyraźnie zwęzić. Tak więc mimo bardzo szerokiego noku, projektantom Pryde'a udało się stworzyć jeden z najwęższych bomów na rynku. Ma to bezpośredni wpływ na komfort trzymania pędnika i lepsze wyczucie żagla.

Bomy slalomowe są już szersze. Posiadają specjalnie zaprojektowany nok pod kątem współpracy z nowymi żaglami z wciętymi rogami szotowymi. Większa szerokość tylnej części bomu zostawia sporo miejsca na dodatkowy profil slalomowego żagla.

W bomach race X9 znajdziemy zdecydowanie najszersze noki. Muszą takie być, aby swobodnie udostępnić przestrzeń potężnym żaglom do formuły. Jest to najsztywniejsza konstrukcja Pryde, z niesamowicie cienkim i aerodynamicznie wyprofilowanym kształtem noku. W końcówce bomu wbudowano też specjalny system bloczków, ułatwiający wybieranie rogu szotowego żagla.
Cen tych zabawek niestety nie znamy, ale może to i lepiej… :)