![](http://m.windsurfing.pl/2737525dbe8b0e1b271f999ddc774db6,4,0.jpg)
Po hydropłatowej sensacji, jaką Neil Pryde wywołał przedstawieniem nowej koncepcji sprzętu RS:X, firma postanowiła uderzyć podobną ofertą w szerszy segment rynku. Oto RS:Flight - zestaw dwóch hydrofoilowych stateczników (do wyboru) i dedykowany do nich żagiel race-slalom!
![](http://m.windsurfing.pl/445fde2f2cefd8f6949d5468c175419a,4,0.jpg)
Zacznijmy od stateczników. RS:Flight F4 to najbardziej zaawansowany technologicznie model w ofercie Pryde’a. Wykonany z karbonu, powstał przy współpracy z firmą F4 USA, specjalizującą się w wyczynowych finach hydropłatowych.
![](http://m.windsurfing.pl/db6e55e6a8f3c542bf2b5c0a2cfce839,4,0.jpg)
Dla windsurferów szukających nieco bardziej ekonomicznej opcji powstał model RS:Flight AL - wyjątkowo mocny statecznik wykonany z aluminium, mający zapewniać doskonałą kontrolę, stabilność i wczesne wejście w ślizg.
![](http://m.windsurfing.pl/433437df71ff8d848c30ac8ddc42489b,4,0.jpg)
Uzupełnieniem stateczników jest dedykowany do nich żagiel RS:Flight Sail, który powstał na bazie modelu RS:Racing. Przystosowano go jednak do lepszej pracy z hydropłatami. Stąd wyższy profil, krótszy bom i powiększona stopa żagla, ułatwiająca domknięcie bardziej pionowo trzymanego pędnika.
![](http://m.windsurfing.pl/c55bdf62ff6e9caa181ccf857058dfdc,4,0.jpg)
Jeśli do pełni szczęścia szukalibyście jeszcze odpowiednio dobranej deski, Neil Pryde wraz z JP przygotował model JP Hydro Foil, dostępnej w dwóch rozmiarach: 135 i 155 litrów.
![](http://m.windsurfing.pl/2356b63cf810b5d7467d9043b8c311d3,4,0.jpg)
Zobaczcie jak cały taki zestaw spisuje się na wodzie:
http://www.neilpryde.com