- Obsługa klienta sklepu internetowego EASY / SURF, poprzez E-Mail, Telefon, Skype & Chat.
- Odpowiadanie na pytania klientów, konsultacje sprzętowe, doradztwo, procesowanie zamówień, zarówno w zakresie sklepu międzynarodowego (.com), jak i krajowego (.pl).
- Rozwijanie sprzedaży detalicznej, poprzez stałe poszukiwanie nowych odbiorców.
- Tworzenie relacji z Klientami, poprzez obecność i aktywność w środowisku sportów wodnych.
- Współpraca z Product Managerem i Marketingiem przy tworzeniu ofert handlowych.
- Dobra znajomość produktów branży Windsurfing, Kitesurfing, Wake, Neopreny, itp.
- Łatwość nawiązywania relacji z Klientami.
- Doświadczenie na stanowisku handlowym.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Zdolności analityczne i umiejętność szybkiego procesowania danych.
- Skrupulatność, rzetelność i kultura osobista.
- Sprawna obsługa komputera, w tym programów MS Office.
- Gotowość do wieczornych i weekendowych usług.
- Zdolność i gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych w momentach szczególnego ruchu.
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole pasjonatów sportów wodnych przy projekcie związanym z rozwojem przedsięwzięć e-commerce oraz internacjonalizacją firmy.
- Wynagrodzenie brutto zgodne z zajmowanym stanowiskiem, z dopłatą zależną od zaangażowania, umiejętności i doświadczenia.
- EASY / SURF oferuje pracę z szerokim przekrojem ekscytujących aktywności, ale która jest jednocześnie wymagająca i skłania do poświęceń.
- Wieczory i weekendy w Poznaniu dają Ci doskonałą okazję uprawiania SUP oraz windsurfingu, a weekendowe wypady do naszej szkoły EASY SURF Center w Chałupach – również kitesurfingu.
Data rozpoczęcia:
Sierpień 2015
Godziny pracy:
Pn – Pt, 8:30-17:00
Lokalizacja:
Siedziba EASY / SURF w Poznaniu, ul. Warszawska 39/41, 61-028 Poznań.
Aplikacje
Prześlij przekonujące zgłoszenie z czytelnym uzasadnieniem dlaczego twoja kandydatura jest najlepsza, załącz CV, referencje oraz jeśli to możliwe zdjęcie.
Kontakt do zgłoszeń Bartosz Grzesiek, bartek@easy-surfshop.pl.