
Gdy większość producentów bomów stara się maksymalnie usztywnić i ujednolicić ich konstrukcję, firma Tecno Limitsposzła w swoim pomyśle nieco inną drogą. Poznajcie model Tecno Limits Contact Boom, który wyposażony został w dwuczęściową klamrę z wbudowanym amortyzatorem!
Klamra Contact Boom'u składa się z dwóch osobnych elementów, spajających bom dopiero po zamknięciu. Dzięki temu rozwiązaniu bom ma oferować większą wygodę żeglugi oraz lepszą kontrolę. Największą jego zaletę odczujemy podczas przeciążeń następujących np. przy lądowaniu po skokach - wtedy zadziała wbudowany w klamrze amortyzator, łagodzący wszelkie nagłe siły. Amortyzator możemy wyregulować, jeśli mamy ochotę aby bom był nieco sztywniejszy lub bardziej elastyczny. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest możliwość błyskawicznego rozłożenia bomu na 3 części, bez kłopotu mieszczące się w quiverze.

Contat Boom dostępny jest w dwóch wersjach konstrukcyjnych:
Aluminiowa
140-195
160-215
170-225
Węglowa
140-195
160-220
180-235
200-260
Obejrzyjcie prezentację bomu Tecno Limits: